مسواک تری دی وایت 2080 با برس متوسط

2080 3D White Medium Toothbrush

ویژگی های مسواک تری دی وایت 2080:

  • استفاده از نخ نایلون ۶/۱۲ با انتهای کاملآ گرد جهت محافظت از دندان‌ها و لثه‌ها
  • نخ‌هایی با برش‌هایی خاص جهت تمیز نمودن کامل دندان‌ها
  • دارای حفره‌های چند ضلعی برای افزایش قدرت پاک‌کنندگی بیشتر دندان‌ها
  • ارگونومی دسته و گریپ منحصر به فرد برای تسلط بیشتر مسواک
  • وجود دو پولیشر برای سفیدی و شفافیت بیشتر دندان‌ها
  • دارای رنگ‌بندی‌های متفاوت


۹۳.۰۰۰ تومان

ناموجود

ناموجود

برند بیست هشتاد شناسه محصول: 210974 دسته: برچسب:
با خرید ۶۰۰.۰۰۰ تومان بیشتر، هزینه حمل و نقل رایگان می شود.

مسواک تری دی وایت 2080

در این محصول از دسته بندی مسواک از دسته بهداشت دهان و دندان سایت داروخانه آنلاین دکتر دانیالی می پردازیم به:

مسواک تری دی وایت 2080 با برس متوسط، با بهره‌گیری از تکنولوژی روز دنیا و بکار بردن از مواد باکیفیت، دارای طراحی ویژه و هدفمند می‌باشد تا در کمک به تمیز نمودن کامل دندان‌ها و بین‌دندان‌ها از آلودگی‌ها و پیش‌گیری از ایجاد جرم بر روی آن‌ها کاربرد داشته باشد.

در پشت فر‌چه‌ی مسواک تری دی وایت 2080 با برس متوسط، همچنین یک برجستگی وجود دارد که پاک‌کننده‌ی زبان است و به رفع بوی بدن دهان کمک می‌کند و مناسب بزرگسالان است.

در آغاز باید گفت که، درون دهان هر انسانی موجودات ریز و میکروسکوپی زندگی می‌کنند که همانا میکروارگانیسم نام دارند که علت اصلی وجود پلاک و جرم و همچنین در مواردی بوی بد دهان به شمار می‌روند.

مسواک تری دی وایت 2080

مسواک تری دی وایت 2080

بدین گونه که وقتی انسان غذایی می‌خورد و یا می‌آشامد و در صورت عدم شستشوی دهان، میکروب‌های درون دهان از آن تغذیه می‌کنند و چنانچه این روند ادامه پیدا کند، شمار آن‌ها بیشتر از پیش خواهد شد، زیرا بستری برای زندگی بهتر آن‌ها فراهم شده است.

حال که میکروارگانیسم‌ها و بویژه باکتری‌های بد، تعداشان افزایش یافته است، بنابراین فعالیت بیشتری از آن‌ها سر خواهد زد که باعث بوجود آمدن مواد زائد یا رسوباتی می‌شود و سطوح دندان‌ها و بین‌دندانی را درگیر خود می‌سازند و با گذر زمان و ماندگاری آن‌ها بر روی دندان‌ها و حتی لثه‌ها می‌تواند به مینای دندان‌ها آسیب برسانند و در نهایت باعث‌ پوسیدگی و خرابی دندان‌ها خواهد شد.

مسواک تری دی وایت 2080

مسواک تری دی وایت 2080

ولی استفاده از یک مسواک با طراحی هدفمند و مناسب می‌تواند هم به پیش‌گیری از جرم‌ها کمک کند و هم در رفع و زدودن آن‌ها از روی دندان‌ها و بویژه بین دندان‌ها موثر و مفید باشد. مسواک تری دی وایت 2080 با برس متوسط 2080 3D White Medium Toothbrush؛ نوعی مسواک با کارایی ویژه می‌باشد که از مواد مرغوب شرکت‌های اروپایی ساخته شده است و طراحی خاص خودش را دارد. این مسواک از لحاظ شکل ظاهری و زیبایی‌ شیک به نظر می‌آید و در رنگ‌های گوناگون و چشم‌نواز تهیه و تولید شده است.

استفاده از نخ نایلون ۶/۱۲ با انتهای کاملآ گرد یکی از ویژگی‌های این مسواک می‌باشد که به مینای دندان‌ها و لثه‌ها  آسیبی وارد نمی‌سازد‌.

نخ‌هایی با برش‌هایی خاص بر روی مسواک تری دی وایت 2080 با برس متوسط، جهت تمیز نمودن کامل دندان‌ها و جلوگیری از تشکیل جرم بر روی سطوح دندان و بین‌دندانی نیز از دیگر ویژگی این مسواک است، زیرا در قسمت سر گرد و باریک آن، موهای بلندی کار شده است که به عمیق‌ترین و دورترین قسمت‌های دهان برای تمیز کردن دندان‌های عقب دسترسی پیدا می‌کند.

مسواک تری دی وایت 2080

مسواک تری دی وایت 2080

مسواک تری دی وایت 2080 با برس متوسط، دارای حفره‌های چند ضلعی برای افزایش قدرت پاک‌کنندگی بیشتر دندان‌ها است و ارگونومی دسته و گریپ منحصر به فرد آن برای تسلط بیشتر مسواک یاری‌رسان خواهد بود و از دست سر نخواهد خورد.

وجود دو پولیشر در مسواک تری دی وایت 2080 با برس متوسط، به منظور سفیدی و شفافیت بیشتر دندان‌ها است و همچنین یک برجستگی در پشت فر‌چه‌ی مسواک تعبیه شده است تا برای پاک‌سازی زبان و حذف میکروب‌ها کارایی داشته باشد و در برطرف‌ نمودن بوی بد دهان اثربخش‌ خواهد بود.

امیدواریم که این پژوهش توانسته باشد اطلاعات کافی را به شما داده باشد. داروخانه دکتر دانیالی همواره تندرستی و سلامت شما را در اولویت قرار داده و می‌دهد.

موارد مصرف مسواک تری دی وایت 2080:

کمک به تمیز نمودن کامل دندان‌ها و بین‌دندانی از آلودگی‌ها و پیش‌گیری از ایجاد جرم بر روی آن‌ها. پاک‌کننده‌ی زبان. مناسب بزرگسالان با برس متوسط.

روش مصرف مسواک تری دی وایت 2080:

مقدار مناسبی از خمیر دندان را بر روی مسواک خود قرار دهید و به روش صحیح دندان‌های خود را مسواک بزنید.

هشدار مصرف مسواک تری دی وایت 2080:

لطفاً هنگامی که موهای مسواک شروع به حرکت در جهت‌های مختلف کردند، محصول را تعویض کنید. توصیه می‌شود هر سه ماه یک‌بار مسواک خود را تعویض کنید.

شرایط نگهداری :

فرآورده را دور از گرما، نور و رطوبت نگهداری نمایید.

فرآورده را دور از دسترس کودکان قرار دهید.

برند بیست هشتاد برندی باکفیت کره جنوبی می‌باشد. این محصول در زمینه بهداشت دهان و دندان فعالیت می‌کند. شعار این برند این است که شما با محصولات ما تا 80 سالگی می توانید 20 دندان سالم داشته باشید.

ویژگیهای محصول

وزن 28 گرم
نوع محصول

مسواک

گروه

دهان و دندان

نوع محفظه

طلقی

نوع برس

متوسط

کشور سازنده

ایران

شرکت سازنده

سلامت آریا اندیشان

برند

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مسواک تری دی وایت 2080 با برس متوسط”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *