قرص جینکورا اهورا دارو 30 عددی

• مناسب آقایان و خانم ها

موجود

قرص جینکورا اهورا دارو

در این محصول از سری محصولات تقویت حافظه و یادگیری از دسته بندی سلامت مغز و اعصاب از سایت دکتر دانیالی می پردازیم به :

لنگش یا لنگیدن متناوب که به دلیل جریان بسیار کم خون به عضله ها، در هنگام ورزش یا راه رفتن با سرعت معین رخ می‌دهد، دردی را در قسمت‌های ران، باسن، مفصل ران، قوس پا و ماهیچه ساق پا بوجود می‌آورد. به طوری که این لنگیدن در بیشتر وقت‌ها ثابت نیست و با استراحت آرام می‌شود، ولی با ادامه یافتن و سختی بیشتر، ممکن است درد، در زمان استراحت نیز رخ دهد. یکی از نوع های لنگش متناوب که به نام لنگش عروقی نیز شناخته می شود، در بیشتر موردها، درد زمانی ایجاد می‌شود که شریان‌هایی که خون را به پاها می‌ رسانند باریک یا بسته شوند. این یک نشانه اولیه بیماری شریانی محیطی است.

بیماری عروقی یا شریانی محیطی پیوند به بیماری شریانی جلدی قلب و مغز داشته که بیشتر به دلیل افزایش رسوب چربی در درون رگ‌ها روی می دهد. که افسوسمندانه این بیماری شریانی محیطی باعث نازک شدن و بسته شدن رگ‌ها و در نهایت عدم جریان خون در دست‌ ها، کلیه، معده و پاها می‌شود و می‌توان گفت خطرناک‌ ترین علت سکته و حمله های قلبی است. مردان نسبت به زنان و سیگاری ها، بیشتر در خطر دچار شدن به عارضه قلبی قرار دارند، که آسیب پذیرتر هستند.

نشانه های بیماری عروقی محیطی شامل موردهای زیر است:

ریزش موهای پا. لنگی _ متناوب، درد در عضله‌ های ساق و ران پا در _ هنگام راه رفتن و بالا رفتن از پله. ضعف پا. حس سردی پا. لمس و بی‌حس شدن پا. شکننده شدن ناخن‌های پا. رشد آهسته ناخن‌های پا.‌ بهبود طولانی و عدم بهبود زخم‌های پا. پوست پا براق و رنگ‌پریده. پیدا نکردن نبض در پا و نیز ناهماهنگی در نعوظ آلت تناسلی مردانه.

قرص جینکورا

علت‌های بیماری شریانی محیطی میتواند شامل:

قند خون، بکاربردن دخانیات، چاقی و اضافه‌ وزن، فشارخون بالا، افزایش سن، چربی و کلسترول بالا و پیشینه خانوادگی بیماری‌های قلبی و عروقی هستند. یکی از علت‌های وزوز گوش، سرگیجه و سردرد می‌تواند آسیب‌ دیدگی ناشی از صدمه های مغزی و قلبی_عروقی (آلزایمر و زوال عقل) باشد.

«بر پایه ی گزارش مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های ایالات متحده آمریکا، بیماری شریانی محیطی نزدیک به ۸/۵ میلیون آمریکایی را تحت اثرگذاری قرار می دهد. ولی بیشتر دچارشدگان به بیماری شریانی محیطی شناسایی نشده و نشانه ای هم ندارند». با همه اینها درست است که بیماری عروقی محیطی پیامدهای بدی را ممکن است به دنبال داشته باشد ولی ناگفته نماند یکی از راه‌های پیشگیری و کنترل بیماری می‌تواند، ورزش کردن و جنبش داشتن باشد.

داروی گیاهی جینکورا دکتر اهورا Dr. Ahura Gincora, حاوی عصاره ی گیاهی خشک برگ های جینکو بیلوبا است که بوسیله ماده ای اثربخش کوئرستین به صورت هدفمند برای تسکین لنگیدن متناوب و صدمه های کارکردی مغز مانند گیجی، وزوز گوش و سردرد همراه با ناراحتی خلقی و اضطراب. و همچنین برای اثربخشی مثبت بر کاهش تمرکز و حافظه، بدلیل بیماری انسداد عروقی محیطی طرح ریزی و فرآوری شده است.

جینکو یا کهندار:

یکی از کهن ترین گونه های درختی زنده در جهان که در طب سنتی چین پیشینه ای طولانی دارد. گفته می‌شود به کهنسالان دربار سلطنتی چین، از دانه گیاه بعنوان آجیل داده می‌شده است. دیگر کاربردهای تاریخی جینکو برای آسم، برونشیت و ناهماهنگی های کلیه و مثانه بوده است.

«ولی امروزه، عصاره برگ های جینکو یا کهندار»، این درخت زیبا، پرتوان و سِتُرگ به عنوان یک مکمل غذایی برای بسیاری از بیماری ها، از جمله اضطراب، افسردگی، آلرژی، زوال عقل، مشکل‌ های چشمی، بیماری شریان های محیطی (زمانی که پلاک و رسوبات در رگ های خونی، که خون را به سر، اندام ها می فرستد ، دیواره رگ ها را تنگ می کند) بکارگرفته می شود. همچنین برای درمان وزوز گوش، سرگیجه، سردرد نیز از آن بهره می‌برند. باید این نکته را ذکر کرد که به هیچ عنوان خودسرانه از عصاره برگ درخت جینگو یا دانه های آن بهره نبرید و پیش از مصرف با پزشک یا داروساز مشورت کنید.

قرص جینکورا

قرص جینکورا دکتر اهورا Dr. Ahura Gincora داوی یا ادعای این را دارد که: عصاره برگ درخت جینکو یا کهندار بوسیله ماده ی اثربخش کوئرستین خود از لخته شدن خون جلوگیری می‌کند و با افزایش جریان خون به مغز و با گسترش و بهبود فرستادن پیام های عصبی باعث کاهش نارسایی‌ مغزی می‌شود. جینکورا اثربخش در بهبود کارکرد مغز و تقویت حافظه بوده و همینطور در درمان و بهبود سرگیجه، وزوز گوش و لنگیدن متناوب با سرچشمه ی عروقی بکار می‌رود.» حال کوئرستین چیست؟!

کوئرستین گونه ای فلاوونوئید است که ویژگی بیولوژیکی دارد و کارکرد جسمی و ذهنی را بهبود می‌ بخشد. نشان داده شده که این ترکیب خاصیت ضد سرطانی، ضد التهابی، ضد ویروسی و ضد اکسیدانی دارد. کوئرستین فراوان‌ترین فلاونوئید موجود در رژیم غذایی انسان‌ها به شمار می‌رود. این ماده با رادیکال‌های آزاد مبارزه کرده و از بسیاری از بیماری‌ها پیشگیری می‌کند.

کوئرستین در پیشگیری از بیماری قلبی و عروقی، سرطان، حساسیت ها، زخم‌ ها و دیگر مشکل‌ های گوارشی و بیماری‌های میکروبی اثرگذار است. در داروی گیاهی جینکورا دکتر اهورا Dr. Ahura Gincora، به میزان ۱/۲۲ میلی گرم از ماده کوئرستین موجود در عصاره برگ های جینکو یا کهندار بهره برده اند.

امیدواریم که این پژوهش توانسته باشد اطلاعات کافی را به شما داده باشد. داروخانه دکتر دانیالی همواره تندرستی و سلامت شما را در اولویت قرار داده و میدهد.

موارد مصرف قرص جینکورا :

اثربخشی مثبت بر کاهش تمرکز و حافظه بدلیل بیماری انسداد عروقی محیطی

روش مصرف قرص جینکورا :

مقدار دوز مصرفی را پزشک تعیین می‌کند. در صورتی که پزشک، دوز دیگری را تجویز نکرده باشد برای کودکان بالای ۱۲ سال و بزرگسالان به صورت زیر خواهد بود:

۱. برای درمان ارگان‌های مغزی مشروط به ناهماهنگی های توان: ۳ بار در روز و هر بار ۱ تا ۲ قرص (مدت زمان درمان حداقل ۸ هفته)

۲. برای تمدید بهبودی و بیماری گرفتگی عروق و عضله ها در هنگام راه رفتن: ۳ بار در روز و هر بار ۱ قرص و یا ۲ بار در روز و هر بار ۲ قرص (مدت زمان درمان حداقل ۶ هفته)

۳. برای سرگیجه، وزوز یا صدا در گوش و سر درد: ۳ بار در روز و هر بار ۱ قرص و یا ۲ بار در روز و هر بار ۲ قرص (مدت زمان درمان حداقل ۶ تا ۸ هفته)

هشدار مصرف قرص جینکورا :

در صورت بهره‌مندی از دارو سفارش می‌شود دارو را حداقل به مدت یک ماه بکار ببرید تا خاصیت درمانی آن به طور کامل روشن گردد.

در صورت داشتن ناراحتی‌های قلبی، پیش از مصرف دارو با پزشک یا داروساز مشورت نمایید.

در صورت استفاده از دارو سفارش می‌شود دارو را حداقل به مدت یک ماه بکار ببرید تا خاصیت درمانی آن به طور کامل روشن گردد.

در صورت داشتن ناراحتی‌های قلبی، قبل از مصرف دارو با پزشک مشورت نمایید.

به علت داشتن لاکتوز کسانی که قند خون دارنده، این دارو را زیر نظر پزشک یا داروساز مصرف نمایند.

قرص را با مایع فراوان میل نمایید.

قرص جینکورا

موارد منع مصرف قرص جینکورا :

به علت نبود آزمایش های کافی در زمینه کودکان از بکارگیری این دارو در کودکان زیر ۱۲ سال خودداری نمایید.

در واکنش‌های سخت آلرژیک پوست یا دستگاه گوارش نسبت به جینکو و یا فرآورده‌های آن، که البته نادر می‌باشد، منع مصرف دارد.

کسانیکه که نمی‌توانند لاکتوز را تحمل کنند (حساسیت و یا عدم تحمل به لاکتوز) از مصرف دارو خودداری نمایند. زیرا در این صورت ممکن است دچار ناراحتی معده، روده و یا اسهال شوند.

عوارض جانبی مصرف قرص جینکورا :

عوارض جانبی سخت به دنبال مصرف صحیح دوز سفارش شده، گزارش نشده‌است.

عوارض خفیف گوارشی و در موردهای بسیار کمیاب حساسیت پوستی در اثر تماس با میوه جینکو و عوارض گوارشی در اثر مصرف دارو ممکن است نمایان شود.

واکنش افزایش حساسیت شامل گرفتگی عضلانی و در صورت مسمومیت حاد، ضعف می باشد.

مصرف در بارداری و شیردهی :

مصرف این فرآورده در دوران بارداری و شیردهی مجاز نمی باشد.

تداخل دارویی :

ممکن است بین جینکو و داروهای ضد پلاکت و ضد انعقادها، مهار کننده‌های مونوآمین اکسیداز، آسپرین، داروهای ضد صرع و ضد تشنج و نیکاردپین تداخل وجود داشته باشد. بنابراین سفارش می‌شود بیمارانی که این گونه داروها را بکار  می برند، پیش از مصرف با پزشک خود یا داروساز مشورت نمایند.

شرایط نگهداری :

دارو در صورت نگهداری در دمای کمتر از ۳۰ درجه سانتی‌گراد، دور از نور و رطوبت به مدت ۲ سال پایدار است.

ترکیبات قرص جینکورا :

عصاره‌ ی خشک برگ های جینکو بیلوبا

میزان ماده اثربخش بر حسب کوئرستین ۱/۲۲ میلی گرم

شرکت اهورا دارو در سال 1382 با هدف تولید داروهای گیاهی، در زرقان فارس تاسیس شد. این شرکت هم اکنون از صادرکنندگان داروهای گیاهی به اشکال قرص، شربت، ژل موضعی و کپسول است و اولین تولید کننده داروهای گیاهی و فرآورده‌های آرایشی بهداشتی در استان فارس محسوب می‌شود. شرکت اهورا دارو با مشارکت شرکت Licogums Canada در زمینه تولید امولسیفایرهای طبیعی اولین تولید کننده در آسیا است.چشم انداز آتی اهورادارو با احیای طب سنتی و تبدیل شدن به یکی از قطب‌های تولید داروهای گیاهی در خاورمیانه قصد دارد تا طب سنتی را به مرحله ظهور دوباره برساند. قیمت پایین و حداقل عوارض جانبی داروهای گیاهی، موجب جلب توجه بسیاری از پزشکان و دانشمندان عصر مدرن شده است. شرکت اهورادارو با سابقه درخشان در امر تولید و عصاره‌گیری گیاهان دارویی طی سال‌ها تحقیق و پژوهش و آزمایشات بالینی، ثبت محصولات در مراکز دارویی را به انجام رسانیده است.

قرص

پلاستیکی