کپسول بروزایم تچرا فارمد 30 عدد

Brozyme (Bomelain 500gdu) 200mg Tachra Pharmed 30 Weg. Capsules

ویژگی‌های کپسول بروزایم تچرا فارمد:

• حاوی ۲۰۰ میلی‌گرم (GDU ۵۰۰) ماده‌ی اثربخش بروملین
  • کاهش التهاب و درد

موجود

برند تچرا فارمد شناسه محصول: 115018 دسته: , , برچسب:

کپسول بروزایم تچرا فارمد

در این محصول از مکمل‌های تسکین درد سایت دکتر دانیالی می‌پردازیم به:

کپسول بروزایم تچرا فارمد، حاوی مقدار مناسبی ماده‌ی بروملین می‌باشد که در کمک به کاهش التهاب و درد ناشی از آن کاربرد دارد.

بروملین به عنوان یک مکمل غذایی برای کاهش درد و تورم، به ویژه بینی و سینوس‌ها، لثه‌ها و دیگر قسمت های بدن پس از جراحی یا جراحت کاربرد دارد. همچنین برای آرتروز، سرطان، مشکلات گوارشی و درد عضلانی نیز تجویز می‌شود.

در حال حاضر بروملین، به عنوان یک مکمل غذایی طبقه بندی می‌شود و به طور کلی توسط سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) به عنوان ماده‌ای ایمن (GRAS) شناخته می‌شود.

کپسول بروزایم تچرا فارمد

مکانیسم اثر کپسول بروزایم تچرا فارمد 30 عددی Brozyme (Bomelain 500gdu) 200mg Tachra Pharmed 30 Weg. Capsules:

بروملین، ترکیبی از آنزیم‌های پروتئولیتیک است که از گیاه آناناس (Ananas Comosus) استخراج می‌شود. اثرات پروتئولیتیک این فرآورده در معده و روده باریک به هضم پروتئین ها کمک می‌کند. این ماده به صورت انتخابی و غیر مستقیم با مهار بیوسنتز پروستاگلاندین های پیش التهابی عمل می‌کند.

پروتئازهای داخلی که سطح پروستاگلاندین را در پاسخ به ضربه یا استرس طولانی مدت افزایش می‌دهند توسط بروملین مهار می‌شوند و در نتیجه التهاب کاهش کاهش خواهد یافت. بروملئین همچنین باعث مهار COX II و برادی کینین می‌شود و از این راه نیز باعث کاهش درد و التهاب خواهد شد.

امیدواریم که این پژوهش توانسته باشد اطلاعات کافی را به شما داده باشد. داروخانه دکتر دانیالی همواره تندرستی و سلامت شما را در اولویت قرار داده و می‌دهد.

کپسول بروزایم تچرا فارمد

موارد مصرف کپسول بروزایم تچرا فارمد:

کمک به کاهش التهاب و درد ناشی از آن.

روش مصرف کپسول بروزایم تچرا فارمد:

روزانه ۱ تا ۳ کپسول با یک لیوان آب همراه با وعدهی غذایی میل شود.

هشدار مصرف کپسول بروزایم تچرا فارمد:

_ فرآورده را بیش از مقدار توصیه شده روزانه مصرف ننمایید. این فرآورده جهت پیشگیری، تشخیص و درمان بیماری‌ها نمیباشد.

_ در صورت مصرف فرآورده یا دارویی دیگر قبل از مصرف با پزشک یا دارو ساز مشورت نمایید.

_ در صورت وجود هرگونه ضایعه یا زخم گوارشی قبل از استفاده از این محصول با پزشک خود مشورت کنید.

_ در بیماران مبتلا به هموفیلی نارسایی کبد و کلیه آسم، بیماران دارای ضربان قلب نامنظم و تاکی کاردی با نظر پزشک مصرف شود.

عوارض جانبی:

_ عوارض ناخواسته جدی ناشی از مصرف خوراکی بروملین گزارش نشده است. افرادی که به آناناس حساسیت دارند با احتیاط مصرف کنند.

_ در صورت بروز واکنش‌های آلرژیک و حساسیتی تهوع، استفراغ و اسهال مصرف این فرآورده قطع گردد.

مصرف در بارداری و شیردهی:

مطالعات کافی در استفاده از این داروی گیاهی در دوران بارداری و شیردهی موجود نمی‌باشد.

تداخل دارویی:

_ در صورت مصرف داروهای ضد انعقاد ضد التهاب یا آنتی بیوتیک‌ها قبل از مصرف با پزشک خود مشورت نمایید.

_ با داروهای رقیق کننده‌ی خون، ضد انعقادها و ترمبولیتیک ها مصرف نشود.

_ بروملین زمان لخته شدن خون را کند می‌کند، بنابراین اگر از داروهای رقیق کننده خون است می‌کنید از مصرف آن اجتناب نمایید.

_ این فرآورده، جذب آنتی بیوتیک‌هایی مانند؛ تتراسایکلین، داکسی سایکلین، آموکسی سیلین و پنی سیلین را بالا می‌برد. بروملین ممکن است اثر داروهای آرام بخش را تقویت کند از جمله؛

داروهای ضد صرع، مانند؛ فنی توئین (دیلانتین) و اسید والپروئیک

باربيتورات ها

بنزودیازپین ها مانند آلپرازولام و دیازپام

داروهایی برای درمان بی خوابی مانند زولپیدم، زالپلون

و داروهای ضد افسردگی سه حلقه‌ای، مانند؛ آمی تریپتیلین.

شرایط نگهداری:

در جای خشک و خنک و دمای زیر ۳۰ درجه سانتی‌گراد به دور از نور مستقیم آفتاب و در جای تاریک و دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

جدول ترکیبات کپسول بروزایم تچرا فارمد:

جدول ترکیبات
ترکیباتمقدار در میزان مصرف روزانهدرصد نیاز مصرف روزانه
بروملین (گرفته شده از آناناس)۲۰۰ میلی‌گرم (GDU ۵۰۰)**
*: درصد نیاز مصرف روزانه مشخص نشده است

**: مقدار مصرف روزانه مشخص نشده است

شرکت تچرا دارو توسط تیمی زبده در حوزه نظام سلامت و داروی ایران و با هدف توسعه پایدار پایه گذاری گردید. این شرکت در سال 1389 و با اخذ نمایندگی از کمپانی مارینومد اتریش فعالیت خود را در زمینه درمان و پیشگیری از بیماریها ی تنفسی آغازنمود و با مبنا قرار دادن اصل تبعیت از قانون و استمرار در حفظ کیفیت خدمات، حرکت خود را آغاز نمود.ما در شرکت تچرا دارو متعهد شده ایم تا با ارتباط مستمر و رو به توسعه با ذینفعان حوزه بهداست و درمان ، دسترسی آحاد جامعه و بیماران را به بهترین راهکارهای درمانی مطابق با استانداردها و گایدلاینها فراهم آوریم.در این راستا شرکت تچرا دارو با تمرکز بر ثبت وتأمین داروهای تخصصی در زمینه های مختلف پزشکی نظیر پارکینسون، آرتریت روماتوئید، ارائه درمان های تخصصی عفونت های پیچیده باکتریایی و قارچی جنرال و تنفسی، بیهوشی و مراقبتهای ویژه و ... سعی کرده است تا گزینه های درمانی مناسب و اثربخشی را در اختیار پزشکان و کادر درمان قرار دهد.دامنه فعالیتهای شرکت تچرا دارو تنها به ثبت و واردات داروهای ساخته شده توسط شرکتهای طرف قرارداد محدود نیست، بلکه تعهد این شرکت در قبال افراد جامعه و سیستم سلامت کشور آن را ملزم می کند تا در راستای ارتقاء سطح دانش پزشکی، کمک به بیماران در داشتن آگاهی و دانش درست از بیماری و درمان آن، جمع آوری و گزارش کامل عوارض جانبی احتمالی داروها از هیچ تلاشی فرو گذار نکرده و نخواهد کرد.ما در شرکت تچرا دارو با فراهم کردن ساختاری چابک، هوشمند و پایدار و داشتن نگرش مثبت و متعهدانه در راستای سلامت ایران عزیزمان سعی کرده ایم تا با کشف توانمندیهای کارکنانمان بستری فراهم آوریم تا به عنوان یک خانواده بتوانیم در کنار یکدیگر و با همکاری در جهت رسالت شرکت تچرا دارو که همانا " ایجاد هماهنگی میان جسم ، ذهن و روح انسان " است حرکت کنیم.

کپسول

کاهش درد

قوطی پلاستیکی

تچرا فارمد