قرص آرتروهرب امین 30 عدد

Arthoherb 12mg amin 30 tablets

ویژگی‌های قرص آرتروهرب امین:

• دارای اثرات ضد التهابی و ضد درد
  • مناسب برای تسکین دردهای استئوآرتریت
  • کاهش دهنده ی دردهای ناشی از التهابات عضلانی و مفصلی
  • موثر در درمان حمایتی اختلالات دژنراتیو سیستم حرکتی

تاریخ انقضا: 2026/11/27

موجود

برند امین شناسه محصول: 102613 دسته: , , برچسب: , , بارکد محصول : 6260154900012

قرص آرتروهرب امین

در این محصول از دسته‌بندی قرص مفاصل و استخوان در سایت داروخانه دکتر دانیالی می‌پردازیم به:

آرترو هرب امی ویتال Amivital Arthroherb فرآورده گیاهی حاوی عصاره گیاه پنجه شیطان (یک گیاه پسته‌ای که در آفریقا رشد می‌کند و به عنوان یک داروی گیاهی جهت کاهش التهاب و درد در مفاصل و استخوان کاربرد دارد)، محصولی از شرکت داروسازی امین است که به طور قابل توجهی در کاهش درد مفاصل موثر می‌باشد.

قرص آرتروهرب امین دارای اثرات ضد التهابی و ضد دردی برجسته به دلیل حضور ترکیبات هارپاگوزیدی در ریشه گیاه پنجه شیطان است و درد مفاصل زانو و ران را التیام می بخشد. این محصول، با عصاره‌ی گیاهی موثر پنجه شیطان، به تسکین دردهای مفاصل ناشی از التهاب و بهبود وضعیت بیماری‌های مانند آرتریت روماتوئید و استئوآرتریت کمک می‌کند. مطالعات 30 سال گذشته بر روی این دارو، تاثیرگذاری عصاره ریشه گیاه پنجه شیطان را بر اختلالات دژنراتیو سیستم حرکتی ثابت نموده است. خوشبختانه این دارو برخلاف دارو های ضد التهابی غیر استروئیدی سبب ایجاد ناراحتی های گوارشی نمی شود.

قرص آرتروهرب امین

Arthoherb 12mg amin tablets

ترکیب اصلی قرص آرترو هرب

عصاره گیاه پنجه شیطان:

کاهش التهاب: پنجه شیطان شامل ترکیباتی است که موجب کاهش التهاب مفصل ها می شود، این ترکیبات مانند هارپاگوزید، آیرو پیروزید و گلیکوزیدها می‌توانند به کاهش التهاب و درد مفاصل کمک کنند.

کاهش درد: برخی تحقیقات نشان داده‌اند که مصرف پنجه شیطان در کاهش درد مفاصل اثربخش است.

بهبود حرکت مفصلی: مصرف پنجه شیطان می‌تواند بهبود حرکت مفصلی را تسهیل کند، چرا که به کاهش سفتی و تنگی در مفاصل کمک کرده و در نتیجه، حرکت را آسان‌تر می‌کند.

کاهش عوارض جانبی داروهای ضد التهابی: برخی تحقیقات نشان داده‌اند که مصرف پنجه شیطان می‌تواند باعث کاهش عوارض جانبی داروهای ضد التهابی شود. به عنوان مثال، در یک تحقیق بر روی بیمارانی که به دلیل آرتروز داروهای ضد التهابی مصرف می‌کردند، مصرف پنجه شیطان باعث کاهش مقادیر داروهای ضد التهابی در بدن شد.

افزایش کیفیت زندگی: مصرف پنجه شیطان می‌تواند بهبود کیفیت زندگی بیماران آرتروز را تسهیل کند، چرا که باعث کاهش درد و سفتی مفاصل شده و در نتیجه، حرکت را آسان‌تر می‌کند.

موارد مصرف قرص آرتروهرب امین:

قرص آرتروهرب امی ویتال جهت درمان حمایتی اختلالات دژنراتیو سیستم حرکتی، به منظور درمان روماتیسم، آتریت، درد ماهیچه ای، التهاب تاندون ها و مشکلات معده ای – روده ای مورد مصرف قرار می گیرد.

نحوه مصرف قرص آرتروهرب امین:

2 بار در روز صبح و عصر هربار 1 عدد از این قرص بعد از غذا به همراه مقدار کافی میل شود.

هشدار مصرف قرص آرتروهرب امین:

درصورت حساسیت به عصاره گیاه پنجه شیطان یا هریک از ترکیبات موجود در این محصول از مصرف خودداری کنید.

درصورت ابتلا به زخم معده و دوازدهه و یا سنگهای صفراوی از مصرف خودداری کنید.

کودکان کمتر از 12 سال از مصرف این محصول خودداری شود.

این دارو حاوی لاکتوز بوده بنابراین تا حد امکان از فرآورده های حاوی لاکتوز خودداری کنید.

مصرف در دوران بارداری و شیردهی توصیه نمی شود.

در شرایط حاد چنانچه ناراحتی همراه با علائمی مانند قرمزی، تورم و گر گرفتگی مفاصل باشد و نیز درصورت تداوم ناراحتی به پزشک مراجعه شود.

شرایط نگهداری:

دارو را دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

دارو را دور از نور و رطوبت و در دمای زیر 30 درجه سانتی گراد نگهداری شود.

از مصرف دارو های تاریخ گذشته خودداری نمائید .

ترکیبات قرص آرتروهرب امین:

هر قرص حاوی 480 میلی گرم عصاره خشک ریشه گیاه پنجه شیطان محتوای 12 میلی گرم هارپاگوزید می باشد.

داروسازی امین در سال 1363 در جنوب اصفهان و در شهرستان فلاورجان تاسیس شد و در سال 1369 با تولید شش محصول به بهره برداری رسید. این شرکت داروسازی طی چند سال اخیر، 3 بار کارآفرین نمونه شهرستان و استان اصفهان و 2 بار شرکت برتر واحدهای غذایی- دارویی- بهداشتی استان و کشور بوده است. شرکت امین علاوه بر داشتن گواهی GMP از سازمان غذا و دارو، گواهی سیستم مدیریت کیفیت یکپارچه شامل ISO 9001:2015 و ISO14001:2015 و ISO 45001:2017 از شرکت DQS آلمان و گواهی احراز صلاحیت فنی آزمایشگاه‌های آزمون ISO 17025:2017 از مرکز ملی تایید صلاحیت ایران و لوح انطباق با GMP و پروانه آکوردیته از آزمایشگاه‌های مرجع کنترل غذا و دارو و نشان اهتمام رهگیری و ردیابی کنترل اصالت TTAC از سازمان غذا و دارو را دارا می باشدعملیات تولید به وسیله دستگاههای پیشرفته و توسط افراد مجرب و آشنا به اصول GMP با SOP های مدون، در فضای Clean Room با کلاس تمیزی D و مجهز به هواسازهای هایژنیک شکل گرفته است.همچنین داروسازی امین با راه اندازی واحد تضمین کیفیت و سیستم جامع و یکپارچه برنامه ریزی منابع سازمانی ERP تمام فعالیت ها و پروسه ها را تحت کنترل قرار داده است.

قرص

غضروف ساز

جعبه مقوایی

داروسازی امین