اپلیکاتور قرص فناور طب اسپادانا 6 عدد

applicator tablet fte co

ویژگی‌های اپلیکاتور قرص فناور طب اسپادانا:

• مناسب ورود قرص به واژن و درمان عفونت واژینال
  • برای استفاده بهداشتی قرص و شیاف واژینال
  • سایز دهانه مناسب
  • استفاده آسان و راحت
  • جنس پلاستیک

موجود

اپلیکاتور قرص فناور طب اسپادانا

در این محصول از محصولات بهداشت بانوان سایت دکتر دانیالی می‌پردازیم به:

اپلیکاتور قرص فناور طب اسپادانا (FTE CO) یکی از تجهیزات بهداشتی مورد استفاده بانوان و یک وسیله پلاستیکی یکبار مصرف جهت مصرف قرص واژینال است که مناسب ورود قرص به واژن و درمان عفونت واژینال می‌باشد. هدف اولیه اپلیکاتورهای واژینال تحویل بهداشتی داروهای مختلف برای عفونت واژن و سایر مشکلات زنان و زایمان است. سایز دهانه مناسب استفاده از این اپلیکاتور را بسیار آسان و راحت کرده است. سهولت استفاده، ایمنی و کارایی اپلیکاتورهای واژینال روز به روز محبوبیت این ابزارهای پزشکی را افزایش می‌دهد.

عفونت واژن

عفونت واژن یکی از علل مراجعه‌ی زنان به پزشک زنان است. این عفونت اغلب به دلیل عدم تعادل مخمر و باکتری‌هایی است که به طور معمول در واژن زندگی میکنند. این شرایط باعث ایجاد بوی نا مطبوع خواهد شد. زمانی که واژن عفونت می‌کند، با علائمی همراه است که می توان به آن پی برد و جهت درمان سریعا اقدام نمود.

علائم عفونت واژن:

• خارش واژن
  • تغییر در میزان ترشحات واژن
  • تغییر در رنگ ترشحات واژن
  • درد یا سوزش هنگام ادرار
  • درد هنگام مقاربت
  • خونریزی واژن

عفونت های مخمر واژن را میتوان در خانه و با صلاحدید پزشک با داروهای ضد قارچ واژینال و یا قرص اپلیکاتور درمان نمود. اپلیکاتور نوعی کالای پزشکی جهت وارد نمودن این قرص و کرم‌های واژینال است زیرا جذب دارو در داخل بدن با سرعت بیشتری صورت می‌پذیرد.

اپلیکاتور قرص فناور طب اسپادانا

applicator tablet fte co

رشد جمعیت و افزایش عفونت‌های واژن در زنان 25 تا 40 ساله باعث شده است که کشورهای توسعه‌ یافته ای مانند ایالات متحده و آلمان و همچنین کشورهای در حال توسعه پیشرفت چشمگیری در تولید اپلیکاتورهای یکبار مصرف داشته باشند. استفاده از این تجهیزات بسیار ساده است و دسترسی به آنها می‌تواند درمان های پزشکی را بهبود ببخشد.

اپلیکاتور قرص فناور طب اسپادانا در بسته های 6 عددی یکبار مصرف عرضه می‌شود. این وسیله مناسب ورود قرص به واژن و درمان عفونت واژینال است و استفاده از آن آسان و راحت است. این وسیله پلاستیکی برای استفاده بهداشتی قرص و شیاف واژینال تولید شده است و سایز دهانه آن مناسب بوده و اذیت کننده نیست.

موارد مصرف اپلیکاتور قرص فناور طب اسپادانا:

برای استفاده‌ی راحت‌تر قرص واژینال

نحوه مصرف اپلیکاتور قرص فناور طب اسپادانا:

برای استفاده از این اپلیکاتور ابتدا قرص را وارد اپلیکاتور کرده و در حالت ایستاده یا دراز کشیده به آرامی اپلیکاتور را وارد واژن خود کرده و پس از قرار دادن قرص آن را به آرامی خارج کنید.

هشدار مصرف اپلیکاتور قرص فناور طب اسپادانا:

به دلیل مشکلات بهداشتی که ممکن است در اثر استفاده مجدد این محصول به وجود آید، این محصول به صورت یک بار مصرف می‌باشد.

اپلیکاتور قرص و شیاف واژینال

بهداشت بانوان

جعبه مقوایی

جنسیت مصرف