کپسول سیناکورکومین 40 اکسیر نانو سینا

Exir Nano Sina SinaCurcumin 40mg

ویزگی های کپسول سیناکورکومین 40 اکسیر نانو سینا :

• نانومیسل حاوی 40 میلی گرم کورکومین
  • بهبود عملکرد کبد
  • درمان کمکی دیابت
  • جلوگیری از تشکیل لخته در عروق
  • کاهش عوارض شیمی درمانی
  • ترمیم بافتهای آسیب دیده
  • کمک به درمان آلزایمر و پارکینسون و تقویت حافظه

۹۵.۰۰۰ تومان۲۰۰.۰۰۰ تومان

کپسول سیناکورکومین 40 اکسیر نانو سینا

در این محصول از دسته بندی مکمل های گیاهی زردچوبه از سایت دکتر دانیالی می پردازیم به :

کپسول سیناکورکومین 40 میلی گرم، یک مکمل غذایی از سری محصولات ارتقا دهنده سلامت شرکت داروسازی اکسیر نانو سینا می باشد که حاوی عصاره زردچوبه و ماده موثره کورکومین است که جهت بهبود عملکرد سیستم گوارش، کبد و کلیه کاربرد دارد. این کپسول همچنین سیستم ایمنی بدن را تقویت نموده و عوارض شیمی درمانی را کاهش می دهد، بنابراین جهت مصرف بیمارانی که تحت درمان با شیمی درمانی هستند و بیماران MS مناسب می باشد.

کورکومین نانومیسلی

کورکومین نانومیسلی ماده موثره در عملکرد این فرآورده می باشد. کورکومین یا دی فرولوئیل متان یک پلی فنل از دسته دی آریل هپتانوئیدها است. این ماده به عنوان جزء فعال گیاه پایا (چند ساله) Curcuma Longa می باشد که معمولا با نام زردچوبه (Turmeric) شناخته می شود.

کورکومین از ریزوم گیاه زردچوبه استخراج می شود. رنگ زرد زرچوبه ناشی از همین ترکیب موجود در آن است. این ماده دارای خاصیت ضد التهابی قوی است و می تواند از بروز بیماریهای التهابی مثل مشکلات قلبی-عروقی، آرتریت روماتوئید، نارسایی مزمن کلیوی، سندرم متابولیک، اختلالات گوارشی، بیماری‌های نورودژنراتیو (که در آن سلول‌های عصبی تخریب می شوند)، پانکراتیت، سرطان، آسم، برونشیت، آلزایمر، چاقی و دیابت نوع 2 پیشگیری کند. این ماده همچنین نقش موثری در حفظ سلامت چشم، پوست و کبد دارد و سرعت ترمیم زخمها را بهبود می بخشد.

به طور کلی، مهم ترین اثرات بیولوژیکی زردچوبه و کورکومین، خواص ضد التهاب، آنتی اکسیدان، و پیشگیری کننده از سرطان است. کورکومین با طیف گسترده ای از پروتئین ها باند شده و قدرت مهار فعالیت کینازهای مختلف را دارد. کورکومین با تنظیم فعالیت فاکتورهای ترانس کریپشن مختلف می تواند بیان آنزیم های التهابی، سایتوکین ها، مولکولهای چسبنده و پروتئینهای زنده نگهدارنده سلولی را تنظیم نماید.

کپسول سیناکورکومین 40

تمامی این خصیصه ها باعث کاربرد این ماده در درمان بیماریهایی چون زخم، دیابت، آلزایمر، پارکینسون، مشکلات قبلی-عروقی، ریوی و آرتریت شده است. کورکومین همچنین از تشکیل لخته خون جلوگیری کرده، کلسترول را پایین می آورد و موجب بهبود عملکرد کبد و دستگاه گوارش می شود. اما مشکلی که کورکومین دارد، حلالیت کم آن در محیط آبی بدن است، بنابراین در جهت کم کردن این معضل و افزایش کارآیی کورکومین، شکل نانویی آن تولید شده است.

از دیگر اثرات کورکومین موجود در زردچوبه، کاهش التهاب مفاصل یا آرتریت است. زردچوبه همچنین می تواند از بروز بیماری‌های قلبی، سرطان و آلزایمر پیشگیری کند، طول عمر را نیز زیاد می کند. زردچوبه قادر است میزان فاکتورهای نوروتروفیک مغز را افزایش داده و در به تعویق انداختن بسیاری از بیماری‌های مغزی مربوط به افزایش سن موثر واقع شود. کورکومین زردچوبه در تقویت و بهبود حافظه و درمان آلزایمر و پارکینسون موثر است.

موارد مصرف کپسول سیناکورکومین 40 :

دارای اثرات ضد التهابی در پیشگیری و درمان بیماریهای التهابی نظیر التهاب مفاصل، بیماری قلبی-عروقی، آلزایمر و …، آنتی اکسیدان قوی، بهبود عملکرد کبد، درمان کمکی دیابت، آلزایمر و پارکینسون

کپسول سیناکورکومین 40

روش مصرف کپسول سیناکورکومین 40 :

هر چند مقدار مصرف هر فرآورده را پزشک معالج بسته به مورد مصرف تعیین می کند، اما با توجه به افزایش جذب خوراکی کورکومین در فرمولاسیون نانومیسلی، مقدار مصرف سیناکورکومین روزانه دو عدد توصیه می شود.

هشدار مصرف کپسول سیناکورکومین 40 :

در جای خشک و خنک و دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

موارد منع مصرف:

در صورت سابقه حساسیت به زردچوبه یا سایر داروها، مواد غذایی و رنگی مصرف نشود.

در بیماران دچار افزایش اسید معده و یا دارای زخم فعال گوارشی مصرف نشود.

در صورت ابتلا به سنگ کیسه صفرا و یا انسداد مجرای صفراوی مصرف نشود.

از آنجا که ایمنی کورکومین در بارداری و شیردهی مورد مطالعه قرار نگرفته است، مصرف آن در این دوران توصیه نمی‌شود.

عوارض جانبی:

عوارض جانبی زیادی از این محصول گزارش نشده است، در مصرف فراورده‌های حاوی کورکومین به صورت پودر، عوارضی چون تهوع و اسهال دیده شده که بروز آن در مصرف فرم نانومیسلار کورکومین کمتر دیده شده است.

تداخل دارویی کپسول سیناکورکومین 40 :

با وجود اینکه تداخل دارویی مستندی در خصوص کورکومین گزارش نشده است اما به دلیل اثرات رقیق کنندگی خون، ممکن است خطر خونریزی را در صورت مصرف همزمان با داروهای ضد انعقاد نظیر هپارین، آسپرین، کلوپیدوگرل، دیپیریدامول، وارفارین و تیکلوپیدین ایجاد نموده، بنابراین مصرف این داروها باید با احتیاط صورت گیرد.

ترکیبات کپسول سیناکورکومین 40 :

کورکومین 40 میلی گرم

کپسول